Duomenų atstatymas
Duomenų atkūrimas iš kietųjų diskų.
Duomenų atkūrimas iš USB nešiklių,
atminties kortelių
Duomenų atkūrimas iš serverių ir tarnybinių stočių
Duomenų atkūrimas iš SSD diskų
Iš MP3 grotuvų/CD/DVD
Duomenų atkūrimas iš išorinių kietųjų diskų
2012-09-24

Gamintojas duoda garantiją laikmenai, bet ne duomenims


Gamintojas duoda garantiją laikmenai, bet ne duomenims

Kietieji diskai, kaip ir kita kompiuterinė ar buitinė technika, turi garantija. Klientas gauna prekę su garantiją. Sugedus diskui, dėl jo broko ar nekokybiško pagaminimo - neveikiantis diskas bus pakeistas į naują, gerą, veikiantį  kietąjį diską.

Kiekviena kompanija tai patvirtina, tačiau garantija suteikiama tik pačiam diskui. Visos kompanijos atsiriboja nuo kliento prarastų duomenų, jos neatsako už dingusius, bet kokius duomenis iš kietojo disko.

Ta patį galima pasakyti apie bet kokia laikmeną. Ar tai būtų atminties kortelė, ar USB raktas, ar SSD diskas.

Todėl visada patariama susitaikyti su tuo, jog norint atgauti prarastus duomenis visada reiks moketi iš savo kišenės, nes garantija duomenų atkurimo nepadengia.

Taigi, pas mus atvykęs klientas, kurio duomenis reikia atkurti ir kurio laikmenos garantija dar nesibaigusi, turi rinktis: arba nešti diską į garantinį servisą ir gauti naują laikmeną, arba palikti mums ir tikėtis jog mes duomenis atkurise, bet nebeturėti garantijos.

Dažnas klientas, pas mus atvykęs klausia: ar mes galime atstatyti duomenis ir išrašyti kokį nors patvirtinantį dokumentą, kad diskas sugedo dėl gamyklinio broko, o po to su tuo dokumentu nueiti į garantinį servisa. Galime šiuo atveju iš karto atsakyti, jog garantinis servisas nepriima jokių dokumentų. Net jeigu diską ardo duomenų atkūrimo įmonė - tai irgi skaitosi, kaip disko pažeidimas. Taigi, gamintojui nesvarbu ar diskas buvo numestas pirkėjo, ar jo atidarytas, ar atidarytas duomenų atkūrimo specialisto.

Čia pateikiame keleta svetainių su esminiais trumpinimais - jų reikalavimus taikant garantiją, platesnę informacija galite pasiskaityti jų puslapiuose, kurių nuorodos pateiktos po tekstukais.

Seagate
Taigi paskaitę Seagate‘o straipsnį, matome, kad jis aiškiai rašo: jų garantija neatsako už prarastus slaptažodžius, prarastus duomenis. Taip pat jie nera atsakingi ir neatlygina nuostolių patirtų dėl duomenų atstatinėjimo ir disko ardymo juos atsatatinėjant.
What Does This Warranty Not Cover?

 

„<This warranty does not cover any problem that is caused by commercial use; accident; abuse; neglect; shock; electrostatic discharge; heat or humidity; improper installation; operation; maintenance or modification; any product with removed, damaged or tampered labels; malfunctions caused by other equipment; lost passwords; or any misuse contrary to the instructions in the user manual. This warranty does not cover data loss – back-up the contents of your drive to a separate storage medium on a regular basis. Also, consequential damages; incidental damages; and costs related to data recovery, removal, and installation are not recoverable under this warranty>“.
http://www.seagate.com/support/warranty-and-returns/limited-consumer-warranty/

Hitachi
Kaip matome Hitachi irgi skelbia savo internetinėje svetainėje ir visose garantinuose lapuose, kad: jie atsako tik už disko sugedimą, kuris kilo dėl disko kaltes, o duomenys yra pačių klientų reikalas, ir jie patys turi pasirūpinti jų dubliavimu ir atsarginių kopijų darymu.

What does this limited warranty not cover?
“<. There is no warranty for loss of data—you must regularly back up the data stored on your product to a separate storage product. There is no warranty for product with removed or altered identification labels>“
http://onlinewarranty.hitachiconsumer.com/default.aspx

Western Digital

 

Western Digital savo internetinėje svetainėje nemini duomenų praradimo atsakomybės, tačiau šių kompanijų diskai irgi neatsako už duomenu praradimą.
http://support.wdc.com/warranty/policy.asp

Corsair kompanija

Corsair kompanija apie savo visus gaminius taip pat skelbia neatsakanti už duomenų praradimą.

„<CORSAIR SHALL NOT BE LIABLE FOR ANY SPECIAL, INCIDENTAL, INDIRECT, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES WHATSOEVER, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO LOSS OF PROFITS, REVENUE, OR DATA (WHETHER DIRECT OR INDIRECT) >“
http://www.corsair.com/en/support/warranty/

Kingston

 

Vienas iš didžiausių atminties kortelių ir USB rakttų gsmintojų Kingston irg atsiriboja nuo duomenu praradimo ar atlyginimo juos bandant atkurti.

„<This limited warranty covers only repair, replacement, refund or credit for defective Kingston products, as provided above. Kingston is not liable for, and does not cover under warranty, any damages or losses of any kind whatsoever resulting from loss of, damage to or corruption of, content or data or any costs associated with determining the source of system problems or removing.>“
http://www.kingston.com/en/company/warranty#disclaimers

Kitų kompanijų svetainės:
http://www.samsung.com/uk/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY
http://www.adata-group.com/index.php?action=ss_main&page=ss_prowar&lan=en

grįžti